Grammyt ért a TikTokról indult musical-album
Ideje lassan hozzászokni, hogy az új mainstream utat tör magának a film- és zeneipar legrangosabb elismerései felé - a CODA Oscar-sikere után most itt egy Grammy-díj, amit egy a TikTokon útjára indult musical zeneanyagáért kapott egy fiatal szerzőpáros, Emily Bear és Abigail Barlow.
"Burn For You" Music Video - The (Unofficial) Bridgerton Musical by Barlow & Bear
Még több videóMachine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Ha ez nem lenne elég, a musicalt a Netflix egyik kosztümös szériája, a régenskorszak előkelőségeinek intrikáit feldolgozó Bridgerton ihlette, címe pedig ennek megfelelően a The Unoffical Bridgerton Musical lett. A musical írói a TikTokot nem csak egyszerű disztribúciós csatornának szánták, hanem az alkotási folyamat során számos ponton kikérték a rajongók és követők véleményét, illetve a projekt egyes állomásairól részletesen beszámoltak a tábornak.
A duó végül tavaly szeptemberben jelentette meg a végleges, 15 zeneszámból álló musical-albumot, mely most bezsebelhette a kategória-Grammyt, olyan ellenfeleket legyőzve, mint Andrew Lloyd Webber Hamupipőkéje, vagy a Nyomorultak színpadi koncertprodukciójáról készült album.