Szerző: Koi Tamás

2022. április 4. 12:07

Biztonságosabbá tette a vásárlást az eMAG

A online kereskedelem adatvédelmi, biztonsági szempontból a mai napig nem feltétlenül áll a helyzet magaslatán Magyarországon, ezen a megítélésen változtathat most a legnagyobb hazai e-kereskedő, az eMAG.

Mostantól új, a felhasználók személyes adatait és pénzét védő biztonsági védvonalat használ Magyarország legnagyobb e-kereskedője, az eMAG, mely egyben a legnagyobb forgalmú, vásárlási célra használt mobilappal is rendelkezik az országban. A cég április elején elérhetővé tette a felhasználói fiókoknál a kétlépcsős belépési azonosítást.

MVM Edison: Hogyan segítheti egy nagyvállalat a B2B startupokat? (x)

Az első nagy ügyfél megszerzése kulcsfontosságú a startupok számára.

MVM Edison: Hogyan segítheti egy nagyvállalat a B2B startupokat? (x) Az első nagy ügyfél megszerzése kulcsfontosságú a startupok számára.

A mobilappnál és a webes felületen egyaránt elérhető kétlépcsős azonosítást klasszikus módon, az előzetesen regisztrált mobilszámra érkező SMS alapján végzi el az eMAG. A felhasználói fiókoknál már csak azért is érdemes lehet az extra védelmet bekapcsolni, mivel az eMAG rendszere a vásárlásokhoz használt bankkártyák adatait is tárolja, a tranzakciók során pedig a rendszer nem minden esetben kér banki erős hitelesítést.

Az eMAG az új biztonsági védvonal bevezetésével sokat tehet azért is, hogy a cég nevével az utóbbi időszakban egyre nagyobb gyakorisággal visszaélő adathalász csalók próbálkozásait megnehezítse. 

A sikeres IT karrierek többsége mögött ott áll egy erős mentor, szerepének azonban nagyon sokféle árnyalata lehet.

a címlapról