Biztonságosabbá tette a vásárlást az eMAG
Mostantól új, a felhasználók személyes adatait és pénzét védő biztonsági védvonalat használ Magyarország legnagyobb e-kereskedője, az eMAG, mely egyben a legnagyobb forgalmú, vásárlási célra használt mobilappal is rendelkezik az országban. A cég április elején elérhetővé tette a felhasználói fiókoknál a kétlépcsős belépési azonosítást.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A mobilappnál és a webes felületen egyaránt elérhető kétlépcsős azonosítást klasszikus módon, az előzetesen regisztrált mobilszámra érkező SMS alapján végzi el az eMAG. A felhasználói fiókoknál már csak azért is érdemes lehet az extra védelmet bekapcsolni, mivel az eMAG rendszere a vásárlásokhoz használt bankkártyák adatait is tárolja, a tranzakciók során pedig a rendszer nem minden esetben kér banki erős hitelesítést.
Az eMAG az új biztonsági védvonal bevezetésével sokat tehet azért is, hogy a cég nevével az utóbbi időszakban egyre nagyobb gyakorisággal visszaélő adathalász csalók próbálkozásait megnehezítse.