Lehet pár nehéz napjuk a Budapest Bank ügyfeleknek
A mai nappal megkezdődött a Magyar Bankholding eddigi legkeményebb kihívásokkal járó informatikai átállási folyamata, mely bizonyos szolgáltatások tekintetében az egész hétvégére áthúzódhat. A változások elsősorban a jelenlegi (volt) Budapest Bank ügyfeleket érintik, akiknek elsősorban új mobilklienst kell majd letölteniük április 1-jétől, hogy a mobilbanki szolgáltatásokat a továbbiakban használni tudják majd.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az új androidos és iOS-es kliensekbe való bejelentkezés az ígéretek szerint sima ügy lehet majd, sőt, teljesen automatikus lesz, így az ügyfelek - ha az applikációk automatikus frissítését beállították korábban - a folyamatból ideális esetben annyit vesznek majd észre, hogy a mobilbanki app logója és arculata megváltozott, míg a benne foglalt szolgáltatások változatlanok maradtak.
Az átállás ugyanakkor kisebb-nagyobb fennakadásokat okozhat egyéb, digitális szolgáltatások működésében, legalábbis erre utal a bank weboldalán elhelyezett tájákoztató. Ez alapján egészen vasárnapig problémák lehetnek a digitalizált bankkártyákkal történő vásárlási tranzakciók és az internetes vásárlások jóváhagyása során, emellett a táblázat szerint érdemes megvárni a jövő hétfőt a meglévő betéti- és hitelkártyák esetleges digitalizációjával is.
Hétfőn egyébként bankszünnapot tart a cég, ami ideális esetben már csak a fiókok nyitva tartására lesz majd kihatással.