Nem lövi le holnap a mobil SmartBankot az OTP
Az OTP Bank az eredetileg tervezett március 1-jei időpont helyett március 24-én, csütörtökön kapcsolja le előző generációs okostelefonos banking platformját, a SmartBank mobilbanki alkalmazás - jelentette be hétfői közleményében a cég. A döntés oka hivatalosan, hogy bár a felhasználók többsége már áttért az új, MobilBank nevű platformra, több százezren még mindig a régi alkalmazást használják.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Pedig a legnagyobb hazai kereskedelmi bank igyekezett mindent megtenni annak érdekében, hogy ügyfeleit átterelje az új felületre, mely teljes egészében tavaly augusztus óta érhető el a vállalat teljes lakossági ügyfélköre számára. A bank mintegy másfél millió, mobilbankot használó ügyfelének azonban "közel kétharmada" döntött csak úgy, hogy az új, modernebb szolgáltatásokat kínáló platformot használni kívánja.
Az új platform használatától sokakat visszatarthat, hogy az új felületre új regisztrációval, illetve szerződéskötéssel (Digitális Szolgáltatási Szerződés) lehet csak bejelentkezni. Az új felülettel érkező extra funkciókért (pl. kiadásfigyelő, open banking kapcsolat) az OTP Bank (egyelőre) nem számít fel extra díjat, illetve a korábbi ígéretek szerint lehetőség lesz majd arra, hogy az alkalmazást díjmentesen használhassák majd egyes ügyfelek.
A mostani változások kizárólag a mobilbanki felületre vonatkoznak, arra egyelőre nincs kitűzött időpont, hogy a fenti Digitális Szolgáltatási Szerződéssel igénybe vehető új InternetBank mikor váltja fel végérvényesen a webböngészős SmartBankot.