Öles léptekkel halad a Telenor a Yettellé válás útján
Jó bornak nem kell cégér, nem úgy egy mobilszolgáltatónak - a Telenor Magyarország márkaváltása a hét elején belépett az igazán izgalmas operatív szakaszba, amikor is megkezdődött az üzlethálózat átmárkázása.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Hogy a jelentős franchise-partnerhálózattal rendelkező Telenornál Yettel. nél Yettelnél ettől a partnerek szíve mennyire repes most, az más kérdés, hiszen az átalakítás esetükben alighanem többe fog majd fájni annál, mint hogy fel kell porszívózni a melósok után a téglaport. (Update: közben kiderült, hogy tényleg csak porszívózni kell, mert minden költséget a Yettel áll.)
Új márka bevezetése egyébként még soha nem járt annyi márkaelem cseréjével a szolgáltatónál, mint most, hiszen a 2006-os kék propelleres dizájn felvételével legalább a név (Pannon) megmaradt - egészen további négy évig, amikor a Pannont végleg száműzte a Telenor. Akkor maga Anders Jensen, a szolgáltató szép emlékű vezérigazgatója szerelte le az Astoriánál lévő zászlóshajó üzlet homlokzatáról a Pannon feliratot, és cserélte le erre: