Rövidesen nyit az Amazon első divatszaküzlete
Bár a pandémia a hagyományos kiskereskedelem számára meglehetősen gyászos időszakot hozott, mindez nem jelenti azt, hogy a kereskedelmi vállalkozások ne próbálnának új lehetőségek után kutatva nagyobb vásárlói tömeget elérni a fizikai boltokban. A világ legnagyobb e-kereskedője például idén a könyvesboltok és az élelmiszerüzletek után megnyitja első divatszaküzletét.
Amazon reimagines in-store shopping with Amazon Style
Még több videóMachine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az első Amazon Style (az elsősorban ruházati termékeket és kiegészítőket forgalmazó üzlethálózat márkaneve) Los Angelesben nyitja meg kapuit valamikor idén, amit ha a koncepció beválik, újabb üzletek nyitása követhet elsősorban az Egyesült Államokban.
Az Amazon Sytle üzletben minden ruhadarabnak saját QR-kódja van, amiről az Amazon applikációval beszkennelve egyrészt részletesebb információhoz juthat a potenciális vásárló, másrészt kérheti, hogy az általa választott méretben a ruhát helyezzék el egy próbafülkében, netán egyből küldjék a pénztárhoz - ha pedig hosszabb gondolkodási időre van szükség, a boltban kiválasztott ruhadarab akár otthonról is megrendelhető, ez esetben az Amazon hagyományos házhozszállításával.