Rövidesen nyit az Amazon első divatszaküzlete
Bár a pandémia a hagyományos kiskereskedelem számára meglehetősen gyászos időszakot hozott, mindez nem jelenti azt, hogy a kereskedelmi vállalkozások ne próbálnának új lehetőségek után kutatva nagyobb vásárlói tömeget elérni a fizikai boltokban. A világ legnagyobb e-kereskedője például idén a könyvesboltok és az élelmiszerüzletek után megnyitja első divatszaküzletét.
Amazon reimagines in-store shopping with Amazon Style
Még több videóÍgy blokkold a karriered Golden handcuffs és társai: a 49. adásban összeszedtünk pár dolgot, amit IT szakemberként érdemes elkerülni.
Az első Amazon Style (az elsősorban ruházati termékeket és kiegészítőket forgalmazó üzlethálózat márkaneve) Los Angelesben nyitja meg kapuit valamikor idén, amit ha a koncepció beválik, újabb üzletek nyitása követhet elsősorban az Egyesült Államokban.
Az Amazon Sytle üzletben minden ruhadarabnak saját QR-kódja van, amiről az Amazon applikációval beszkennelve egyrészt részletesebb információhoz juthat a potenciális vásárló, másrészt kérheti, hogy az általa választott méretben a ruhát helyezzék el egy próbafülkében, netán egyből küldjék a pénztárhoz - ha pedig hosszabb gondolkodási időre van szükség, a boltban kiválasztott ruhadarab akár otthonról is megrendelhető, ez esetben az Amazon hagyományos házhozszállításával.