Továbbra maradnak a kérdőjelek a Spotify HiFi körül
Bár a cég hosszú ideje tervezgeti, a tavalyi év is anélkül telt el, hogy megjelent volna a világ legnagyobb online zenestreaming-szolgáltatójának számító Spotify repertoárjában a veszteségmentesen tömörített zene, melyre a nem éppen túlgondolt Spotify HiFi márkanevet aggatták a tavaly februári bejelentéskor.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A Spotify HiFi-vel a cég csatlakozhatott volna a piac további, a jobb minőségű streaming zenehallgatás mellett pálcát törő szereplőihez, így például a Tidalhoz, az Apple Musichoz vagy éppen a Deezerhez, melyek már mind kínálnak - ha nem is feltétlenül minden esetben a teljes katalógusra vonatkozóan - veszteségmentes tömörítéssel ellátott zenéket.
A vállalat témában kiadott friss nyilatkozatában egyelőre csak annyit közölt, hogy a Spotify HiFi szolgáltatás valamikor a jövőben válik elérhetővé a Premium előfizetéssel rendelkező ügyfelek számára, ami egyben választ adhat az árazással kapcsolatos kérdésre is, noha a versenytársak az előfizetés típusától függetlenül kínálják a veszteségmentesen tömörített zenét a hallgatóknak.