A MediaMarkt is elindítja online piacterét
A piac legnagyobb szereplői számára a webes értékesítésből származó bevételek növelésének egyik legkézenfekvőbb módja az online piacterek üzemeltetése, ahol partnerek - legyen szó kis- és középvállalatokról vagy akár globális multikról - értékesíthetik termékeiket. Most a német központú MediaMarkt döntött úgy, hogy beszáll a piactér-üzletbe.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A kosárérték magazin holland forrás alapján azt írja, hogy az Európa 12 országában jelen lévő kereskedelmi lánc elsőként Németországban nyitotta meg a partnerek számára a regisztrációs lehetőséget, mely ugyanakkor nem csak német kereskedők számára érhető el, így minden olyan vállalkozás csatlakozhat, melynek a telephelye az EU-ban van, az unión belül adózik, van EU-s bankszámlaszáma, helyi raktárkészlete, tudja biztosítani EU-n belüli címre a termékvisszaküldés lehetőségét elállás esetén, valamint német nyelvű ügyfélszolgálatot is üzemeltet.
A MediaMarkt a piacon általánosnak tekintett gyakorlatnak megfelelően havi díjat, illetve értékesítés utáni jutalékot számít fel a kereskedőknek. A cég képviselői a sajtónak a további tervekről annyit árultak el, hogy a következő marketplace-piac Hollandia lesz, de itt aligha áll meg a cég, így előbb-utóbb a magyar MediaMarkt is megnyithatja saját online piacterét - ezt a szegmenst ma szinte kizárólagosan a romániai háttérrel rendelkező eMAG uralja itthon.