Megszabadítja az idegesítő erős hitelesítéstől ügyfeleit a Budapest Bank
Megszabadítja ügyfeleit az online vásárlásokat a PSD2 irányelv hatályba lépése óta kísérő SMS-es vagy applikáción keresztül történő hitelesítési folyamat kálváriáitól a Budapest Bank.
A pénzintézet a törvény által biztosított lehetőségekkel élve mostantól abban az esetben eltekint a procedúrától, ha a kereskedő "megbízhatónak minősül" a bank belső rendszerei alapján. Vagy ahogy a Budapest Bank fogalmaz:
Mostantól egy intelligens, innovatív rendszer figyeli a gyakran ismétlődő tranzakciókat, így a már azonosított, megbízhatónak ítélt kereskedőknél nem lesz szükség az erős ügyfél-hitelesítésre.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A Budapest Bank igyekszik minden ügyfelét arról biztosítani, hogy ha a rendszer netán tévedne, és olyan tranzakciót is biztonságosnak ítél, amely nem teljesen az, az ebből eredő esetleges visszaélések után a számlát a bank állja. A szervezet a mai naptól minden ügyfelénél bekapcsolja a fent részletezett, pozitív megkülönböztetésen alapuló rendszert.