:

Szerző: Koi Tamás

2021. augusztus 30. 13:55

Minden szegmense erősödik az okosórák piacának

Továbbra is az Apple uralja az okosórák globális piacát, ám a többi piaci szereplőnek is van tere a növekedéshez, derül ki a szegmens forgalmát elemző Strategy Analytics friss számításaiból.

További jelentős növekedési potenciál rejlik a viselhető eszközök, azokon belül is elsősorban az okosórák piacán, derül ki a Stragegy Analytics frissen közzétett második negyedéves piaci becsléséből. A szegmenst továbbra is az Apple uralja meglehetős magabiztossággal, de ez nem jelenti azt, hogy a kisebb szereplők ne tudnák növelni jelentősen az eladásaikat a még kibontakozóban lévő piacon.

smartwatches

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod

Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

A cég szerint a második negyedévben a piac összességében éves szinten mintegy 47%-kal nőtt, a teljes volumen pedig ezzel elérte a 18 millió darabot. Ennek több mint a fele - 9,5 millió darab - volt Apple Watch (jellemzően a kurrens, hatodik generációs modell), kétmillió Samsung és másfél millió Garmin okosóra. 

Érdekesség, hogy a legnagyobb mértékű - 55%-os - növekedést a "futottak még" kategória tudta felmutatni az okosóra-szegmensben az idei második negyedévben, így a fenti márkákon túl jelen lévő szereplők összesen 5,5 millió eszközt szállítottak ebben az időszakban.

November 25-26-án 6 alkalmas K8s security és 10 alkalmas, a Go és a cloud native szoftverfejlesztés alapjaiba bevezető képzéseket indítunk. Az élő képzések órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról