Minden szegmense erősödik az okosórák piacának
További jelentős növekedési potenciál rejlik a viselhető eszközök, azokon belül is elsősorban az okosórák piacán, derül ki a Stragegy Analytics frissen közzétett második negyedéves piaci becsléséből. A szegmenst továbbra is az Apple uralja meglehetős magabiztossággal, de ez nem jelenti azt, hogy a kisebb szereplők ne tudnák növelni jelentősen az eladásaikat a még kibontakozóban lévő piacon.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A cég szerint a második negyedévben a piac összességében éves szinten mintegy 47%-kal nőtt, a teljes volumen pedig ezzel elérte a 18 millió darabot. Ennek több mint a fele - 9,5 millió darab - volt Apple Watch (jellemzően a kurrens, hatodik generációs modell), kétmillió Samsung és másfél millió Garmin okosóra.
Érdekesség, hogy a legnagyobb mértékű - 55%-os - növekedést a "futottak még" kategória tudta felmutatni az okosóra-szegmensben az idei második negyedévben, így a fenti márkákon túl jelen lévő szereplők összesen 5,5 millió eszközt szállítottak ebben az időszakban.