:

Szerző: Koi Tamás

2021. augusztus 24. 13:06

Dobja a Mi brandet a Xiaomi

Egységesíti márkaarculatát, illetve márkastrukturáját a világ egyik legnagyobb fogyasztói elektronikai gyártója, a Xiaomi. A cég ennek keretében száműzi a több mint egy évtizede létrehozott Mi brandet.

Az idei harmadik negyedévtől kezdődően egyszerűsíti márkastruktúráját a kínai Xiaomi, mely mostanra az okostelefon-piac vezető gyártójává lépett elő több régióban. A változások részeként fokozatosan megszűnik a "Mi" márkajelzés a különféle termékek esetében, a cég ezt követően kizárólag a Xiaomi és a Redmi brandeket használja majd.

xiaomi_store_2

IT security meetup és Benk Dénes a SYSADMINDAY-en

4 klassz IT biztonsági előadással, több millió forintos képzési nyereményalappal, és Benk Dénes standupjával vár a hazai SYSADMINDAY július 19-én.

IT security meetup és Benk Dénes a SYSADMINDAY-en 4 klassz IT biztonsági előadással, több millió forintos képzési nyereményalappal, és Benk Dénes standupjával vár a hazai SYSADMINDAY július 19-én.

A gyártó által kiadott közlemény szerint a Xiaomi márkanévvel ellátott termékek továbbra is elsősorban a prémium szegmensbe kerülnek, míg a Redmi megmarad a kedvezőbb árú termékeket kínáló, kifejezetten fiatalosnak megálmodott márkának. A márkastratégia-váltás nem csak az okostelefonokra, hanem a teljes ökoszisztémára kiterjed majd, így idővel a cég legkülönfélébb IoT-megoldásait is ez alapján strukturálják majd.

A "Mi" márkanév egyébként a Xiaomi első okostelefon-piaci próbálkozásával, az Androidra épülő MIUI rendszer tizenegy évvel ezelőtti megjelenésével tűnt fel, a cég első okostelefonja, a Mi 1-es ezt követően egy évvel, 2011 végén debütált.

Az első Redmi készülék (Redmi 1) 2013-ban került piacra, a márkát pedig 2019-ben kezdték el határozottabban elszeparálni az anyacég által használt Xiaomi brandtől.

A K8s annyira meghatározó technológia, hogy kis túlzással szinte az összes IT-szakemberre nézve karrier-releváns.

a címlapról