:

Szerző: Koi Tamás

2021. augusztus 11. 13:00

Kiemelt figyelmet kap a hatóságtól a Vodafone ezekben a napokban

A mai napig nem zárult le teljes mértékben a Vodafone Magyarország mobilos ügyfélkörét érintő, előző hónap közepén beharangozott rendszerátállás - a folyamatot a hírközlési területért felelős hatóság árgus szemekkel kíséri.

Bár a hivatalos kommunikáció szerint már rég véget ért, a háttérben több folyamatot illetően még mindig tart a Vodafone Magyarország júliusban bejelentett, mobilos ügyfélszolgálati rendszerének átállítása egy modernebb, a későbbi fejlesztéseket jobban támogató megoldásra. 

A különböző internetes fórumokon és a Facebookon a szolgáltató ügyfelei a legkülönfélébb problémákról számolnak be, akár olyan, mindennaposnak számító ügyek kapcsán, mint a számhordozás vagy a szolgáltatásváltás, de van olyan előfizető is, aki a korábbi számláihoz nem fér hozzá online (ezt egyébként előre jelezte az operátor az átállást megelőzően).

Hello, itt az idei SYSADMINDAY!

Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

Hello, itt az idei SYSADMINDAY! Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

A szolgáltató eközben mindenkit igyekezett biztosítani, hogy az átállásból eredően közvetlen hátránya nem származik (így például a leírt tapasztalatok alapján a lejárt számlatartozást is rugalmasabban kezeli a cég ebben az időszakban), illetve augusztus 22-ig egy 5 GB-os ingyenes adatkeretet biztosít minden ügyfelének, egyfajta kompenzációként.

A műveletet természetesen figyelemmel kíséri a szakhatóság is, mely a HWSW megkeresésére elárulta, eddig az ügyfélkör méretéhez képest elenyésző mennyiségű, múlt péntekig összesen nyolc panaszt kaptak az átállási folyamattal kapcsolatban:

Hatósági eljárás eddig nem indult, de a hatóság az Eht. szerinti folyamatos felügyeleti hatáskörében folyamatosan ellenőrzi az átállás előrehaladását. Amennyiben előfizetői kérelem érkezik, vagy az ellenőrzés nyomán ez indokoltnak tűnik, akkor a hatóság eljárást indít.

-mondták el az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál lapunk érdeklődésére.

A K8s annyira meghatározó technológia, hogy kis túlzással szinte az összes IT-szakemberre nézve karrier-releváns.

a címlapról