Kiemelt figyelmet kap a hatóságtól a Vodafone ezekben a napokban
Bár a hivatalos kommunikáció szerint már rég véget ért, a háttérben több folyamatot illetően még mindig tart a Vodafone Magyarország júliusban bejelentett, mobilos ügyfélszolgálati rendszerének átállítása egy modernebb, a későbbi fejlesztéseket jobban támogató megoldásra.
A különböző internetes fórumokon és a Facebookon a szolgáltató ügyfelei a legkülönfélébb problémákról számolnak be, akár olyan, mindennaposnak számító ügyek kapcsán, mint a számhordozás vagy a szolgáltatásváltás, de van olyan előfizető is, aki a korábbi számláihoz nem fér hozzá online (ezt egyébként előre jelezte az operátor az átállást megelőzően).
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
A szolgáltató eközben mindenkit igyekezett biztosítani, hogy az átállásból eredően közvetlen hátránya nem származik (így például a leírt tapasztalatok alapján a lejárt számlatartozást is rugalmasabban kezeli a cég ebben az időszakban), illetve augusztus 22-ig egy 5 GB-os ingyenes adatkeretet biztosít minden ügyfelének, egyfajta kompenzációként.
A műveletet természetesen figyelemmel kíséri a szakhatóság is, mely a HWSW megkeresésére elárulta, eddig az ügyfélkör méretéhez képest elenyésző mennyiségű, múlt péntekig összesen nyolc panaszt kaptak az átállási folyamattal kapcsolatban:
Hatósági eljárás eddig nem indult, de a hatóság az Eht. szerinti folyamatos felügyeleti hatáskörében folyamatosan ellenőrzi az átállás előrehaladását. Amennyiben előfizetői kérelem érkezik, vagy az ellenőrzés nyomán ez indokoltnak tűnik, akkor a hatóság eljárást indít.
-mondták el az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál lapunk érdeklődésére.