Közösen perli az Amazon és a GoPro a kínai hamisítókat
Közösen perel több kínai céget és magánszemélyt az akciókamera-gyártó GoPro és a világ legnagyobb e-kereskedelmi óriása, az Amazon, amiért az eredeti GoPro tartozékokhoz megtévesztésig hasonló kínai hamisítványokkal árasztották el kínai cégek és magánszemélyek a világ legnagyobb webáruházát.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az Amazon nemrég létrehozott, kifejezetten hamisítványok ellen küzdő részlegének vezetője leszögezte, a hasonló termékek nem elég, hogy megsértik a GoPro szellemi tulajdonát, de emellett mind a gyártó, mind pedig a kereskedő - jelen esetben az Amazon - jó hírnevének aláásására is alkalmasak.
A hamisítványok terjedésének megfékezése tehát elemi érdeke az Amazonhoz hasonló e-kereskedőknek, jóllehet a jelenség tényleges mértékéről legfeljebb találgatni lehet csupán, a cég ugyanis eddig csak annyit közöl, hogy az eladott termékekkel kapcsolatos reklamációk 0,01 százaléka volt hamis termékekhez köthető.