Jönnek a TikTok-sztorik
Rövidesen új, más közösségimédia-platformokon már régóta létező tartalommegjelenítési móddal bővül a kínai ByteDance tulajdonában lévő TikTok repertoárja. A legegyszerűbb ötletből a leggyorsabb, leghangosabb sikert varázsoló szolgáltatás jelenleg is teszteli a "TikTok Stories" funkciót, mely a cég képviselői szerint új lehetőséget ad a tartalomtulajdonosoknak a kreatív ötletek megvalósításához.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A stories alapötlete a legkevésbé sem tekinthető újnak, így a TikTok ezúttal a Facebooknál, az Instagramnál vagy akár a Snapchatnál már bevált recepthez nyúlt.
A TikTok-sztorik a teszt alapján egy új oldalsávban jelennek majd meg az appon belül, és a megjelenésüktől számított 24 órán belül automatikusan törlődnek majd. Ezekre az alapvetően továbbra is videoformátumú klipekre különböző módokon lehet majd reagálni, akárcsak más platformok esetében.
A sztorik bevezetésük óta szerves és többnyire hasznos részét képezik a különféle közösségimédia-felületeknek, nem véletlen, hogy a TikTok is úgy döntött, megpróbálkozik a bevezetésükkel. A trükk azonban nem minden esetben működik - jó példa erre a Twitter, mely nyolc hónappal a bevezetése után a teljes érdektelenség miatt lekapcsolta hasonló célt szolgáló Fleet nevű funkcióját.