Rendkívül büszke George-ra az Erste
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az Erste Bank magyarországi lakossági ügyfelei idén február óta használhatják George-ot. Indulása óta okostelefonján már több mint 400 ezer ügyfél lépett be legalább egyszer sikeresen a platformra, és közülük közel 333 ezren havonta legalább egyszer használták azt. A belépések mintegy tizedében az ügyfelek felkeresik a George Store-t (ez jelenleg a legmagasabb arány az Erste Csoporton belül), ahol egyebek mellett további számlákat tudnak nyitni, online igényelhetnek hitelkártyát és személyi kölcsönt, betétet tudnak lekötni, illetve állampapírt és befektetési jegyet vásárolhatnak – ismertette Bek-Balla László, az Erste Bank contact center és digitális csatornák igazgatója.
Bár a közlemény erről érthető módon nem tesz említést, a magyarországi ügyfelek számára visszalépést is jelentett George. A korábbi netbankhoz és mobilapphoz képest ugyanis több funkció (pl. ideiglenes kártyalimitek beállítása) hiányzik a szolgáltatásból, amit így jelenleg csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehet elérni. Az Erste Bank szerint ugyanakkor a folyamatos frissítések révén George havonta kap új funkciókat. Februári magyarországi indulása óta a platform hazai kínálata számos fejlesztéssel gyarapodott, elindult például az úgynevezett Watchdog, amelyben a telefonra sms-ek helyett push értesítés érkezik a különféle tranzakciókról, számlaforgalomról. A fejlesztések nyáron sem állnak le: George hamarosan a Google Pay-jel bővül, így az androidos mobilokkal rendelkező ügyfelek is élhetnek az egyszerű mobilfizetés lehetőségével.