Pandémia ide, pandémia oda, megállíthatatlan az ötéves Pokémon Go
Aki azt gondolja, hogy a Pokémon Go csupán gyorsan múló divat, arra alighanem alaposan rácáfol önmagában az a tény, hogy az AR-alapokra építő geolokációs mobiljáték ezen a héten tölti be az ötödik születésnapját, a játékosok pedig szűnni nem akaró lelkesedéssel gyűjtik a relikviákat és persze fizetnek a Nianticnak a virtuális javakért és eseményekért.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A SensorTower friss statisztikái szerint a Pokémon Go a megjelenése óta eltelt öt évben évente átlagosan egymilliárd dollár bevételt hozott a fejlesztőknek, eddigi legerősebb éve pedig éppen tavaly volt, miközben a koronavírus világjárvány a világ összes régiójában tombolt, és - legalábbis elvileg - aki csak tehette, otthon maradt az év nagy részében.
A tavalyi 1,3 milliárdos rekord árbevétel egyébként éves szinten 41%-os növekedésnek felelt meg, ennek csaknem a fele már összejött a 2021-es felső félévben, szóval jó eséllyel erős év lesz az idei is a Niantic számára, még ha a tavalyi növekedést nem is feltétlenül sikerül újra hozni.