Marketingeszközt csinál az eSIM-ből a T-Mobile
A T-Mobile USA legújabb marketingakciójában ezúttal az eSIM technológiát használja bámulatos kreativitással - az amerikai piac kihívó szereplője most azt ajánlja fel az eSIM-képes iPhone-okkal rendelkezőknek, hogy harminc napig, illetve 30 GB adatkeret erejéig próbálják ki a szolgáltatást. Ráadásul ehhez elég egy appot letölteni.
iPhone Users: Try Out T-Mobile’s Network for FREE | T-Mobile
Még több videóMachine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az eSIM-es Test Drive az alkalmazás telepítését követően néhány érintéssel és pár alap adat megadásával aktiválható, azaz nincs szükség szerződéskötésre, illetve a meglévő szolgáltatónál lévő előfizetés (és hívószám) továbbra is használható.
Az akció meglehetősen hatásosan demonstrálja, hogy a felprogramozható eSIM-ek révén a szolgáltatóváltás, illetve a szolgáltatás aktiválása mennyire egyszerűvé válik, illetve ezt milyen hatékonyan fel lehet használni marketingcélokra - már ott, ahol erre alkalmas a piaci környezet mind verseny, mind technológiai szempontból.