Megtartotta előfizetőit a Digi Mobil
A vártnál jóval kisebb árat fizetett a Digi Mobil a 2019. májusában elindított, havidíjmentes mobil tesztszolgáltatás lezárásáért, derül ki a szolgáltató anyacégének frissen közzétett üzleti jelentéséből. A cégcsoport március 31-ével 165 ezer mobilos ügyfelet jelentett Magyarországon, ami alig kevesebb, mint a tavalyi év 173 ezres zárószáma.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A hazai mobilpiac negyedik szereplője, a Digi Távközlési Kft. tavaly szeptemberben jelentette be, hogy megújítja mobilelőfizetés-portfólióját, ezzel párhuzamosan december 31-ével lezárja az akkor már több mint egy éve tartó tesztidőszakot. Az új díjcsomagok a korábbi, tesztelőfizetésekhez képest több pontban is különböztek, mind közül talán a leglényegesebb az volt, hogy míg a teszt díjcsomagok havi díja nulla forint volt, addig az új portfólió elemei bevezették a fix havi díjat (díjcsomagtól függően 500-1500 forintot).
Mivel az új díjcsomagok jelentősen eltérő konstrukciókat tartalmaztak, ezért a szolgáltatónak a meglévő szerződéseket a tesztidőszak lezártáig kivétel nélkül fel kellett mondania amellett, hogy a meglévő ügyfeleket megpróbálta rávenni az újraszerződésre.
A jelek szerint ez végülis meglehetősen hatékonyan zajlott a szolgáltatónál, mely az előfizetői bázis organikus növekedése révén keletkező kompenzációval együtt összességében csak nyolcezer mobilelőfizetést bukott az idei első negyedévben.