Eladhatja az AOL-t és a Yahoo-t a Verizon
Napokon belül nyilvánosságra hozhatják, hogy az amerikai Verizon megválik az AOL-tól és a Yahoo-tól, ezzel az elsősorban a távközlési iparban motorozó cég végleg visszavonul az amerikai média- és hirdetési piacról. A 4 és 5 milliárd dollárra taksált üzletet az Apollo nevű magántőke-alappal hozhatják tető alá - írja a The New York Times.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Tekintve, hogy az AOL-t 2015-ben 4,4 milliárd dollárért, a Yahoo-t pedig 2017-ben 4,5 milliárd dollárért vásárolta meg a Verizon, a bevásárlás így utólag nem bizonyult az évszázad üzletének. Illetve úgy általában véve a médiaipari szereplés sem állt jól a távközlési óriásnak, így a vállalat már egy 2019-ben bejelentett átalakítási tervekkel összhangban megkezdte a médiaérdekeltségek értékesítését, elsőként a HuffPost és a BuzzFeed áruba bocsátásával.
Az értékesítésből várhatóan befolyó összeget minden bizonnyal a mobilos infrastruktúra-fejlesztésre fogja fordítani a cég, mely csak idén márciusban 53 milliárd dollárért licencelt új, országos 5G-s spektrumokat az Egyesült Államokban, illetve csak a meglévő hálózat bővítésére mintegy tízmilliárd dollárt szán a következő években.