Cipőt a cipőboltból, mobilt a mobilszolgáltatótól vesz a magyar - online is
Továbbra is a Magyar Telekom online webshopjában kel el hazánkban a legtöbb elektronikus úton értékesített mobilkészülék és tablet - derül ki a GKI Digital frissen közzétett kutatásából. Ezzel a piacvezető szolgáltató immár harmadik éve vezeti az értékesítési versenyt egy olyan piacon, ahol a készüléktámogatásoknak köszönhetően tradicionálisan operátor-központú értékesítés zajlik.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A Telekom által kiadott sajtóközlemény a GKI felmérésére hivatkozva kiemeli, hogy a szolgáltató online értékesítési felülete közel harmadát adta a teljes magyar online mobiltelefon és tablet forgalomnak, azaz ebben a két termékkategóriában nettó 11,9 milliárd forintos összesített forgalmat generált 2020-ban. E két termékkör teljes hazai online értékesítésének forgalma tavaly 36%-kal emelkedett, továbbá kiugró növekedés tapasztalható a szórakoztató elektronika online piacán, valamint számítástechnika kategóriában is.
A GKI Digital elemzése szerint a Telekom az 5. legnagyobb forgalmú online kereskedő a TV termékkörben, míg számítástechnikai termékcsoport forgalma – közel 150%-os éves növekedést követően – megközelítette a 2,5 milliárd forintot.