Kényelmi szolgáltatásokkal próbál tarifaváltásra ösztönözni a Telenor
Úja kényelmi szolgáltatások és kisebb kedvezmények bevezetésével igyekszik rábírni a Telenor Magyarország a havi előfizetéses ügyfeleit arra, hogy váltsanak a legújabb "Hiper" nevű tarifacsalád tagjainak egyikére. A cég így többek közt exkluzív készülékajánlatokat és "készülékszolgáltatást" ígér a Hiper tarifákra előfizetőknek.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Ezekből a valódi újdonság az árbeszámítás lehetősége készülékvásárlás során: Ezzel az ügyfeleknek készülékcsere esetén nem kell kivárniuk a hűségidő végét, hanem akár évente lecserélhetik Hiper tarifával vásárolt készüléküket, a régi árát pedig beszámíthatják az újba. Emellett pedig, ha Hiper tarifával vásárolt készülékük megrongálódik, a javításhoz a Telenor díjmentes szervízfutárt biztosít, azaz a javításra szoruló készüléket futár viszi el az ügyfél otthonából és szállítja vissza, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.
A Telenor felmérése szerint az ügyfélkiszolgálás terén igénylik, illetve nagyra értékelik az elsőbbségi kiszolgálást az ügyfelek, ezért mostantól a "Hiperesek" számára az ügyintézés is könnyebbé válik, mivel ezek az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek.