Új vezetőt kap a Huawei magyarországi Fogyasztó Üzletága
Új ügyvezető igazgatót nevez ki magyarországi Fogyasztói Üzletágának élére a Huawei, Thomas Liu személyében, aki három és fél év után váltja Lyon Shent. Az új vezető 2010-ben csatlakozott a Huawei-hez és 2017 óta dolgozik Európában, ahol két évig Csehországban töltötte be a Fogyasztói Üzletág piaci bevezetésekért felelős menedzserének pozícióját, majd 2019-től a szlovákiai Fogyasztói ágazat vezetője volt - idén márciustól pedig ezt a posztot Magyarországn tölti be.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Noha a Huawei anyaországában, Kínában nemrég az okostelefon-piaci dobogó második lépcsőjére szorult vissza, a vállalat magyarországi teljesítménye kapcsán továbbra is optimista: mint Thomas Liu elmondta, a Huawei hazánkban megtartotta okostelefon-piaci pozícióját 2020-ban (szintén a második legnagyobb márkaként az országban), a viselhető eszközök szegmensében 104, PC-k terén 535, a fej és fülhallgatók kategóriájában pedig 201 százalékot éves növekedést produkált tavaly a cég. A vezető az AppGallery számaira is kitért, utóbbi jelenleg a világ harmadik legnagyobb mobilalkalmazás-boltja, amely már 1,8 millió regisztrált fejlesztőt és 490 millió havi aktív felhasználót tudhat maga mögött. A platformon jelenleg valamivel több mint 260 magyar fejlesztésű app érhető el, amelyek számát a cég igyekszik folyamatosan bővíteni. Az AppGallery fejlesztésébe a cég idén már egymilliárd dollárt fektetett.