Egyszerre számlázta ki összes tavalyi parkolási díját és úthasználatát több ügyfelének a DigiMobil
Tavaly év végén lezárult a negyedik magyar mobilszolgáltató, a DigiMobil tesztüzeme, mely a szolgáltatás ezen fázisában óhatatlanul együtt járt bizonyos technológiai problémákkal, melyek a jelek szerint a számlázási háttérendszer működését sem kímélték.
Így a szolgáltató bizonyos ügyfelei több internetes felületen arról panaszkodnak, hogy december havi számlájukat csak az elmúlt napokban kapták kézhez, ráadásul azon szokatlanul nagy összeg szerepelt. Mint azt a szolgáltatótól megtudtuk, ennek az az oka, hogy a cég az érintett ügyfeleknek egyszerre számlázta ki az előfizetés terhére a tavalyi évben végzett parkolási és bizony esetekben úthasználati díjfizetési tranzakciókat.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A szolgáltató kommunikációs vezetője lapunkhoz eljuttatott álláspontjában leszögezi, hogy a cég csak olyan tételeket számlázott ki, amelyeket az ügyfél valóban igénybe vett a mobilparkolás szolgáltatás során, illetve hozzáteszi, hogy akinek a hiba következtében kirívóan magas egyszeri fizetési kötelezettsége keletkezett, részletfizetési lehetőséget kérhet az ügyfélszolgálattól.
A Digi tavaly februárban jelentette be, hogy megállapodást kötött a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel, melynek eredményeként már az 50-es körzetszámú szolgáltató előfizetőitől is fogad parkolási és úthasználati díjfizetésre irányuló SMS-eket az országos rendszer.