A Facebookra is betörhetnek a hírlevelek
Hírlevélszolgáltatás indítását tervezi a Facebook, írja a New York Times alig pár nappal azután, hogy a Twitter bejelentette, felvásárolta az egyik nagy amerikai hírlevélszolgáltatót, a Revue-t. Az elsősorban újságírók és írók számára fejlesztendő rendszer részletei egyelőre titkosak, illetve még meglehetősen képlékenyek, az ugyanakkor tudható, hogy Mark Zuckerberg a szívügyének tekinti a COVID-19 járványhelyzet miatt egzisztenciájukat vesztett médiamunkások és más, alapvetően írásból élők sorsát.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A hírlevél, illetve a hírlevél-biznisz egyébként is reneszánszát éli, a szolgáltatások évek óta egyre népszerűbbek, ráadásul a helyzetükön a koronavírus világjárvány is segített. Nem véletlen, hogy a legnagyobb közösségi szolgáltatások körében is egyre népszerűbbek ezek az ósdinak tűnő kommunikációs formák, melyek új lehetőséget nyújtanak a követőkkel való kommunikációra, illetve a követők toborzására.
Az új eszközök a Facebook Journalism Project keretén belül jelenhetnek majd meg, hogy pontosan milyen formában és milyen funkciókkal, azt egyelőre nem tudni, miként az sem világos, mikor lehet az új funkciók megjelenésére számítani.