Komoly lökést adott a Barionnak a járvány miatt szárnyaló e-kereskedelem
A koronavírus-járvány világszerte hatalmas lökést adott az e-kereskedelemnek, a szociális távolságtartás és a kijárási korlátozások miatt egyre többen fordulnak a fizikai boltok helyett online üzletekhez. A felívelést a elektronikus fizetési megoldásokat fejlesztő és üzemeltető, hazai fintech, a Barion is megérezte: mint a cég beszámolt róla, az idei év során 50 százalékkal tudta növelni e-kereskedelmi partnereinek számát, így már 10 ezer kereskedő támaszkodik a cég szolgáltatására.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A tízezres táborból már mintegy ezer partner külföldi piacokról érkezik, Magyarország mellett a Barion már Ausztriában, Csehországban, Németországban és Szlovéniában is terjeszkedik. A cég szerint 2020 végéhez közeledve már havi szinten 500 új webshop veszi használatba fizetési megoldását - ebben persze a járvány miatti óvintézkedések mellett komoly szerepet játszott a készülődés a Black Friday akciókra, illetve küszöbön lévő ünnepi szezonra.