Rövidesen más reklámokat játszik majd be a YouTube a háttérhallgatóknak
Rövidesen új reklámformátummal jelentkezik a világ legnagyobb videostreaming-platformja, a YouTube, mely ezzel leginkább azoknak a reklámozóknak kedvez, akik a rendszert kizárólag audiofogyasztásra használó felhasználókat hatékonyan kívánják elérni. Vagyis jellemzően azokról a felhasználókról van szó, akik tipikusan zenehallgatásra netán podcastek hallgatására használják a YouTube-ot - az ő esetükben a hagyományos reklámposztok sok esetben teljesen funkciójukat veszíthetik.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Márpedig rengeteg fogyasztóról van szó, akik a statisztikák szerint sok időt is töltenek a háttérhallgatással: a YouTube-ot elsősorban zenehallgatásra használó felhasználók több mint fele naponta tíz percet tölt ezzel a tevékenységgel - ezt az időszakot a jövőben 15 másodperces, a rádióreklámokhoz hasonló snittek szakítanák meg adott esetben.
Természetesen az audioreklámok során is megjelenik majd képi tartalom a lejátszófelületen, de ezek vagy állóképek lesznek vagy csupán egyszerű animációk. A YouTube emellett a jobban targetálható reklámok érdekében bevezeti a "dinamikus zenei listák" rendszert is, melybe műfajok alapján sorolják be a döntően zenei tartalmat közvetítő csatornákat.