Minden tesztelőfizetést felmond a Digi Mobil
December 31-ével lezárul a Digi Mobil magyarországi tesztszolgáltatása, 2021-től kereskedelmi üzembe kapcsol a negyedik hazai mobilszolgáltató, és ahogy az várható volt - a törvényi előírásoknak megfelelően - a cég nem váltja át automatikusan a meglévő ügyfelek díjcsomagját a szeptember második felében, jó előre beharangozott új portfólióban szereplő ajánlatok egyikére. A szolgáltató így minden meglévő előfizetést felmond december 31-i határidővel, az erről szóló tájékoztató leveleket a napokban kapják kézhez az érintettek. Az ügyfelek a határidőig több felületen is nyilatkozhatnak, hogy melyik új csomagra kívánnak átszerződni.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Amint azt korábban megírtuk, az új díjcsomag-portfólió három lényeges ponton tér el a tesztszolgáltatástól, így az eddig nulla forintos havi díj helyett 1000 vagy 500 Ft minimum havi költséggel kell majd számolniuk az előfizetőknek, megszűnik a hálózaton belüli ingyenes beszélgetés illetve korlátlan helyett 15 vagy 30 GB-os havi adatkeretet biztosítanak az új csomagok.
A meglévő ügyfeleket proaktívan, telefonon is megkeresi a szolgáltató, a díjcsomagváltást e mellet el lehet végezni a Digi online ügyfélszolgálatán, valamint annak nemrég megjelent okostelefonos applikációjában is.
Az anyacég által kiadott üzleti jelentés szerint a Digi az idei második negyedév végén 136 ezer mobilos ügyféllel (RGU) rendelkezett hazánkban - egy szerződő legfeljebb 4 db SIM-et birtokolhat a szolgáltató üzletszabályzata szerint.