Értékesíti szabadalomportfóliójának egy részét a Deutsche Telekom
Elsősorban az autóipar szereplőinek, illetve a navigációs rendszereket gyártó cégek érdeklődésére számít a Deutsche Telekom azon a szabadalom-árverésen, melyet idén decemberben tervez lebonyolítani a német távközlési óriás. A vállalat jelenlegi, mintegy 8600 szabadalomból álló portfóliójának egy kis szeletét, 168 szabadalmat értékesít, melyek kivétel nélkül valamilyen autós (okos)navigációs megoldásokhoz köthetők.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A cég a meglévő szabadalmi portfólió hatékonyabb kihasználásával indokolja az új irányt, melynek része a központi kompetenciához kevéssé kötődő technológiai know-how értékesítése, kiszervezése vagy akár licencelése. A Deutsche Telekom szabadalmi portfóliója ezzel együtt különféle akvizíciókon keresztül folyamatosan hízik: a cégnek 2019 végén még csak 8000, 2018 végén pedig 7800 bejegyzett szabadalma volt.