Szokatlan eszközzel gyakorolna nyomást a DIGI
Több alkalommal is foglalkoztunk már vele, hogy ma némileg nagyobb az esélye annak, hogy a vatikáni fociválogatott világbajnokságot nyerjen, mint hogy a DIGI Távközlési Kft. elindulhasson a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) őszi frekvenciaárverésén, a szolgáltató azonban bár belátja mindezt, láthatóan nem adja olyan könnyen a bőrét. A cég most egy meglehetősen szokatlan eszközzel próbál nyomást gyakorolni az NMHH-ra, illetve a mögöttes döntéshozatali folyamatokra.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A negyedik mobilszolgáltató ugyanis hétfőtől aláírásgyűjtésbe kezdett, így a meglévő és potenciális ügyfelek, vagy pusztán a versenyélénkítést támogatók mind a DIGI honlapján, mind az értékesítési pontokon kifejezhetik szimpátiájukat a szolgáltató mellett. A cég által feltett kérdés egész pontosan így szól:
"SZERETNÉ, HOGY A DIGI-T ENGEDJÉK VERSENYEZNI A MOBIL FREKVENCIAPÁLYÁZATON, HOGY JOBB SZOLGÁLTATÁST KÍNÁLHASSON ÖNNEK ÉS MINDEN LEENDŐ ELŐFIZETŐJÉNEK MAGYARORSZÁGON?"
Az aláírási íven annak rendje, s módja szerint meg kell adni nevet, személyi igazolvány számot vagy lakcímet, és persze el kell fogadni az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat...
...Amiben az adatvédelmi biztos remélhetőleg ezúttal nem talál kifogást.