Arculatot vált az Intel
Új arculata lett a legnagyobb amerikai processzorgyártónak, az Intelnek - az új logó és márkaimázs a 11. generációs Intel Core processzorok bemutatásával egy időben vált nyilvánossá. A chipgyártó óriás utoljára tizenöt évvel ezelőtt változtatta meg a logóját, akkor került előtérbe a "Leap ahead" szlogen is a vállalatnál.
Intel Transforms Its Brand
Még több videóMachine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A szlogen ugyanakkor a mai helyzetben már kevéssé értelmezhető, amikor a korábban egyértelmű technológiai fölényt élvező Intelnél egyre több, gyártással és tervezéssel kapcsolatos probléma merült fel, amiért a nagy partnerek valószínűleg kevéssé repesnek örömükben. Az Intel ezzel bizonyos szegmensekben fokozatosan olyan riválisoknak adja át a terepet, mint az AMD, vagy éppen az ARM architektúrára építő Qualcomm.
Az új arculat persze ezen mit sem változtat önmagában, de jelezheti valami új kezdetét, már csak az új Tiger Lake processzorok gyártásának gyors felfuttatását kell valahogy kiizzadnia magából a cégnek, hogy az elmúlt néhány év botlásai hamar feledésbe merüljenek.