Ilyen a tényleg olcsó mobiladat
India az egyik legnagyobb mobilpiac a világon, a szolgáltatási kör, illetve az előfizetői bázis bővülése pedig többek közt annak köszönhető, hogy a helyi operátorok mindenféle kreatív marketingakciókkal próbálják fogyasztásra bírni az ügyfeleket. Mint látható, minden szempontból.
Proof of how cheap data rates are in India! pic.twitter.com/lGDvJLqLum
— Ravish Bhatia (@RavBhatia) August 24, 2020
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Itt van például az egyik népszerű helyi chipsmárka, az Uncle Chipps és az Airtel közös akciója, ahol egy zacskó chips elfogyasztása 2 GB-tal gazdagíthatja az előfizető adatkeretét. Az ehhez hasonló, az FMCG szektorral összefogva kiötölt akciók egyébként rendkívül népszerűnek számítanak Indiában, de Magyarországon is lehetett már találkozni hasonlóval, ahol az egyik kólamárka adott 500 MB-nyi adatot a dobozos üdítő vásárlóinak.