Megkezdte üzenetküldő platformjainak konszolidációját a Facebook
A Facebook saját üzenetküldő platformja, a Messenger veszi át a céghez tartozó Instagram fotomegosztó-szolgáltatás chatkliensének szerepét a jövőben - a változást fokozatosan, több lépcsőben hajtja végre a közösségi oldal, elsőként az Egyesült Államokban élő felhasználókra vonatkozóan.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az amerikai instagram-felhasználók a hétvégén szembesülhettek azzal a felugró üzenettel, mely egy új üzenetküldési lehetőségre hívta fel a figyelmet az applikáció használata során. A frissítésre bökve a korábbi felület lényegében átadta a helyét a Facebook Messengernek, mely a dizájnváltás mellett számos új funkcióval is gazdagítja az instagramos chatüzeneteket.
Bár a Facebook már tavaly leszögezte, hogy hosszú távon a saját tulajdonban lévő üzenetkezelő platformok, szolgáltatások (Messenger, WhatsApp, Instagram) integrációja a cél, elsőként keresztplatformos üzenetküldéssel, most először tett lépést a cég ebbe az irányba, jóllehet hiába szolgálja ki a Facebook Messenger az Instagramot, az Instagram appot használva - egyelőre - nem lehet üzeneteket küldeni olyan ismerősöknek, akik csak Facebook Messengeren találhatók meg.