Csomagokba rendezheti előfizetéseit az Apple
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Előfizetési csomagok bevezetését tervezi az Apple a Bloomberg értesülései szerint. A lap szerint az Apple One ernyőnév alatt bevezetett konstrukciókban a vállalat különböző szolgáltatásai lesznek csomagokba rendezve elérhetők, kedvezőbb áron, mint ha azokra a felhasználók külön-külön fizetnének elő. Többek között az Apple Music, Apple Arcade, iCloud, illetve az Apple TV+ is ott lesz a pakkokban, amelyek már októberben elérhetővé válhatnak - a bejelentést a cupertinói óriás valószínűleg az új iPhone-ok bemutatásával együtt tervezi. Az árazásról egyelőre nincsenek pontos információk, mindenesetre azzal 2-5 dollár közötti összegeket spórolhatnak majd az ügyfelek, az egyenkénti előfizetésekhez képest.