Lehet tippelni, melyik távközlési szolgáltatással vagyunk a legelégedettebbek
Idén valahogy nem láttuk időben jönni a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szokásos éves piacfelmérését a lakossági telekommunikációs szolgáltatások használatáról, melyet 2019-ben is az ARIOSZ végzett el a hatóság számára. A felmérés alapján csokorba gyűjtött óriási statisztikahalmazból most egyet (illetve kettő) grafikont emelnénk ki, mely elvileg azt hivatott tükrözni, melyik távközlési szolgáltatással mennyire elégedettek a magyarok.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
Ha csak a különböző internetes fórumokon megjelenő kommentek és visszajelzésekre alapozunk, úgy tűnhet, mintha a felmérés legalábbis egy alternatív Magyarországon készült volna, ahol a nagy többség elégedett MINDENNEL, beleértve az árakat, a szolgáltatás minőségét (megbízhatóságát) és az adatforgalmi keretet, az elégedetlenkedők pedig csak egy hangos kisebbséget alkotnak.
Persze aztán az is lehet, hogy a magyaroknak csak több nemzetközi statisztikát kellene olvasniuk például árakról és csomagszerkezetekről, vagy megkérdezni mondjuk egy finn előfizetőt (ha már úgyis rokon nép), hogy mennyit használja a mobilnetet és ezért mennyit fizet.