:

Szerző: Koi Tamás

2020. június 23. 11:58

Lehet tippelni, melyik távközlési szolgáltatással vagyunk a legelégedettebbek

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) minden évben felméreti egy külső céggel a távközlési szolgáltatások lakossági piacát, az ezt követően kiadott statisztikagyűjtemény pedig valóságos aranybánya, mely szolgál néhány meglepő tanulsággal.

Idén valahogy nem láttuk időben jönni a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szokásos éves piacfelmérését a lakossági telekommunikációs szolgáltatások használatáról, melyet 2019-ben is az ARIOSZ végzett el a hatóság számára. A felmérés alapján csokorba gyűjtött óriási statisztikahalmazból most egyet (illetve kettő) grafikont emelnénk ki, mely elvileg azt hivatott tükrözni, melyik távközlési szolgáltatással mennyire elégedettek a magyarok.

ariosz_2019_elegedettseg

IT security meetup és Benk Dénes a SYSADMINDAY-en

4 klassz IT biztonsági előadással, több millió forintos képzési nyereményalappal, és Benk Dénes standupjával vár a hazai SYSADMINDAY július 19-én.

IT security meetup és Benk Dénes a SYSADMINDAY-en 4 klassz IT biztonsági előadással, több millió forintos képzési nyereményalappal, és Benk Dénes standupjával vár a hazai SYSADMINDAY július 19-én.

Ha csak a különböző internetes fórumokon megjelenő kommentek és visszajelzésekre alapozunk, úgy tűnhet, mintha a felmérés legalábbis egy alternatív Magyarországon készült volna, ahol a nagy többség elégedett MINDENNEL, beleértve az árakat, a szolgáltatás minőségét (megbízhatóságát) és az adatforgalmi keretet, az elégedetlenkedők pedig csak egy hangos kisebbséget alkotnak.

ariosz_2019_elegedettseg_2

Persze aztán az is lehet, hogy a magyaroknak csak több nemzetközi statisztikát kellene olvasniuk például árakról és csomagszerkezetekről, vagy megkérdezni mondjuk egy finn előfizetőt (ha már úgyis rokon nép), hogy mennyit használja a mobilnetet és ezért mennyit fizet.

A K8s annyira meghatározó technológia, hogy kis túlzással szinte az összes IT-szakemberre nézve karrier-releváns.

a címlapról