Padlóra küldte a Sharp összes online szolgáltatását a maszkbiznisz
Orvosi maszkok előállításába fogott nemrég televíziókat gyártó üzemeiben a japán Sharp, ezzel járulva hozzá a koronavírus elleni védekezéshez. A cég kifejezett célja volt, hogy az így elkészült maszkokat a lakosság részére eladásra kínálja saját webáruházában, ám a sikeres gyártási fázis után a tervbe nem várt hiba csúszott.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az "MA-1050" típusú maszkok értékesítése Japánban a mai nappal kezdődött volna, ám helyi beszámolók szerint a pánikvásárlók rohamát nem bírták a Sharp webshopjának is otthont adó szerverek, így a webáruház pillanatok alatt összeomlott.
Ha ez nem lenne elég, a felhasználó fiókokat kelező rendszer túlterheltsége magával rántott számos, otthoni háztartási, illetve szórakoztatóelektronikai berendezés működéséhez nélkülözhetetlen háttérszolgáltatást is.
A maszkokat egyébként 50 darabos egységcsomagban árulja, pontosabban tervezte árulni a Sharp, a dobozért 2980 japán jent kérnek. A felhalmozók és nyerészkedők miatt egy vásárló háromnaponta egy doboz maszkot vásárolhat csupán.