Már 50 millió előfizető felett jár a Disney+
Bár a Netflix megingathatatlannak látszó pozícióit még nem veszélyezteti, mindenesetre mostanra elég jól áll az online videostreaming-szolgáltatások piacán a Disney+, mely nagyjából öt hónap leforgása alatt mostanra mintegy 50 millió előfizetőt gyűjtött magának.
Arról ugyanakkor már megoszlanak a vélemények, hogy ezt az előfizetői bázist hogyan sikerül majd megtartani, amikor mindenki megnézte a Mandalorian összes elérhető epizódját vagy éppen a Marvel filmkínálatot, szakértők szerint ugyanakkor még egy (pontosabban kettő) fontos szempont közrejátszhatott abban, hogy a Disney behúzott ennyi fizető ügyfelet ilyen rövid idő alatt.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Ezek közül az egyik a nyugati világban éppen most tomboló koronavírus, mely miatt százmilliók kénytelenek otthon maradni, és szabadidejükben a streamingplatformok által biztosított kínálatot fogyasztva múlatni a napokat, a másik pedig a szolgáltatási terület kiterjesztése a nagy nyugat-európai országokra.
Hogy az eredeti tervek mennyire megváltoztak, azt jól mutatja, hogy a Disney a szolgáltatás tavaly novemberi rajtjakor 2024-re számolt azzal, hogy az ügyfélbázis elérheti a 60-90 milliós határt - ehhez már csak alig egy Magyarországnyi előfizető hiányzik.