Felmondhat a DIGI az anyázó ügyfeleknek
Szokatlan tétel kerül be márciustól a DIGI Távközlési Kft. szerződési feltételeibe: a cég március 1-jétől jogosult felmondani azoknak az ügyfeleknek az előfizetését, akik vállalhatatlanul viselkednek az ügyfélszolgálati kapcsolattartás során, azaz például sértegetik, fenyegetik a telefonos vagy személyes ügyfélszolgálat munkatársait. Az új kitétel pontosan így fogalmaz:
Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a közte és a Szolgáltató között létrejött Előfizetői Szerződés alapján igénybe vett szolgáltatás(ok) használata során, különösen az ügyfélszolgálat megkeresésekor, továbbá az előfizetői bejelentések megtétele és panaszbejelentés során köteles tartózkodni a zaklató, közízlést sértő és az emberi méltóságot sértő magatartástól.
Majd hozzáteszi:
Az Előfizető az Előfizetői Szerződésben foglalt szolgáltatások igénybevétele és a Szolgáltatóval való kapcsolattartás során köteles az adott helyzetben általában elvárható magatartást tanúsítani, köteles tartózkodni a rendeltetésellenes és visszaélésszerű magatartástól, a Szolgáltató munkatársainak emberi méltóságát tiszteletben tartani és a személyhez fűződő jogai megsértésétől tartózkodni.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A két, egymásnak rímelő kitétel esetében kétségtelenül az a legérdekesebb, hogy mit ért azon a cég, hogy az ügyfélnek a "szolgáltatás igénybevétele során" IS köteles tartózkodni a felsorolt magatartásoktól...