Itt egy dudor, ott egy púp - mit akarsz, cserébe hajlik a kijelző!
Nem lehet azzal vádolni a Motorolát, hogy nem őszinte legújabb reklámjában, vagy inkább beharangozójában, melyet a vadonatúj, hajlítható kijelzős Razr-nek szentel. Az új generációs pengetelefon várhatóan februárban fog landolni a Verizon kínálatában szolgáltató-exkluzív termékként, 1499 dolláros árcédulával - vagyis meglehetősen borsos áron. Az alábbi videóból az is kiderül, hogy hogyan kell bánni az újdonsággal:
Caring for razr
Még több videóA kisfilmben feltűnik a kulcsmondat, amit valószínűleg kevés olyan vásárló akar olvasni, aki majd 600 ezer forintnyi keményvalutát kicsengetett egy telefonért:
A KIJELZŐT HAJLÍTÁSRA TERVEZTÉK. A KISEBB KITÜREMKEDÉSEK, GÖRÖNGYÖK NORMÁLISAK.
Ha ezt a Samsung időben kitalálta volna, valószínűleg egy meglehetősen súlyos PR-katasztrófától mentette volna meg magát.