Hozzánk is eljönnek az IKEA okoshangszórói
November végétől Magyarországon is megkezdi a nyáron megjelent okoshangszórók forgalmazását az IKEA.
Minden magyar kedvenc skandináv lakberendezési áruháza, az IKEA időről időre belevág mindenféle partneri megállapodásokon keresztül egészen szokatlan, ám a központi termékkörhöz mégis kötődő portékák árusításába. Ilyen volt korábban például a vezeték nélküli okostelefon-töltőkkel kombinált terméksorozata, és ilyenek azok az okoshangszórók, melyeket a Sonos-szal közösen fejlesztett a kék-sárga áruházlánc.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Ez a skandináv névadásban SYMFONYSK-nak keresztelt termékcsalád egy asztali lámpa és egy könyvespolc formájában ölt testet, több különböző változatban, ezek pedig az IKEA-tól kapott információk szerint a nyári megjelenést követően alig néhány röpke hónappal később, november 28-án az áruházlánc magyar üzleteiben is elérhetők lesznek.
Az IKEA egyébként nagyon büszke az okoshangszóró-lakberendezési tárgyaira, melyekből az első napon állítólag 14 ezer darab kelt el, de egyébként a cég többi okosotthon-megoldása is jól fogy: Az Okos otthon termékek teljes értékesítésében az okos világítás szegmens részesedése Magyarországon 76% (465 349 EUR). Az IKEA belső adatai szerint a nőket (55%) jobban érdekli az intelligens otthon koncepciója, mint a férfiakat (45%). A leglelkesebb vásárlók 30 és 40 év közöttiek (41%), akiket a 40-50 éves korosztály követ. A 30 év alatti fiatalok a harmadik helyen állnak (19%).