Szerző: Koi Tamás

2019. november 5. 12:00

Íme a Facebook új logója

Megváltoztatta évek óta használt, a közösségi hálózattal azonos logóját a Facebook Inc. A betűtípus mellett változott a szín is, de az appok jól ismert arculatát ez nem befolyásolja.

Időről-időre minden cég eljut arra a szintre, hogy kisebb-nagyobb mértékben megújítsa arculatát - úgy látszik ez a pont most jött el a Facebooknál, mely tegnap leleplezte új logóját. A megújult betűtípus, az all caps szedés és a színvariáció a cég szerint egyaránt a transzparencia jegyében született, egyben tükrözve a cég platformjainak sokszínűségét. Íme:

facebook_rebrand

A színek közül a kék a világ legnagyobb közösségi platformját jelképezi, mely egyben a cég nevét viseli, a zöld a szintén a Facebook tulajdonában lévő WhatsAppot. a másik három pedig az Instagramot (hogy utóbbinak miért jutott három szín a palettán, az nem teljesen világos). 

Fontos, hogy a Facebook app jól ismert arculata ezzel nem változik, a közösségi oldal logója marad a régi, bár a mostani logóváltás bevallottan része egy átfogóbb arculategyesítésnek, aminek a végén könnyen lehet, hogy a jól megszokott platformokhoz is mélyebben hozzányúl majd a Facebook.

A K8s annyira meghatározó technológia, hogy kis túlzással szinte az összes IT-szakemberre nézve karrier-releváns.

a címlapról