Új kínálattal és árakkal rajtol itthon az Austriasat
Új műholdas szolgáltatás kezdi meg működését mától Magyarországon Austriasat néven - a szolgáltató egy luxemburgi székhelyű multi magyar leányvállalata, mely a Hello HD ügyfélbázisára tavaly év végén tette rá a kezét.
Austriasat néven ma új műholdas tévészolgáltatás indul Magyarországon. A szolgáltatás technikailag már az indulás napján több ezer előfizetővel rendelkezik, annak köszönhetően, hogy az üzemeltető cég tavaly év végén megvásárolta a Hellod HD Kft-től a cég műholdas tévés ügyfeleit. A régi előfizetők kibővített csatornakínálatot és új árakat kaphatnak, miközben a szolgáltatáshoz használt parabolaantenna pozícióján nem kell változtatniuk.
Az Austriasat műholdas szolgáltatást a cég honlapján található információk szerint az M70 Kft. nyújtja, mely a luxemburgi székhelyű M7 csoport legújabb tagja. A cégcsoport ezzel hat különböző márkanév alatt hat európai országban van jelen: CanalDigitaal Hollandiában, TV Vlaanderen Belgium flamand területein, TéléSAT Belgium francia ajkú területein, AustriaSat Ausztriában és Magyarországon, valamint Skylink Csehországban és Szlovákiában. A cég a legnagyobb európai műholdas műsorszóró társaságok (SES Astra, Eutelsat) partnereként mintegy 3 millió háztartás számára sugároz műholdas adást.
Austriasat óriásplakát Ausztriában: sok múlik a marketingen
Magyarországon az Austriasat csatornáit a francia Eutelsat sugározza ugyanazon a műholdon, melyen eddig a Hello HD csatornái voltak elérhetők. A szolgáltatás négy díjcsomagot kínál összesen legfeljebb 53 csatornával (plusz három felnőtt csatornával), havi 730-tól 6400 forintig terjedő előfizetési díjért cserébe. A kínálatban jelenleg 12 csatorna HD-ban érhető el. Az Austriasat előfizetői korábban Hello HD márkanéven három alapcsomag és két kiegészítő díjcsomag közül választhattak, a csatornakínálat pedig legfeljebb 34 SD és 5 HD-adást tartalmazott (az árak 730 és 3850 forint közt mozogtak, a HD csomag ára havi 1490 forint volt).
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az eredetileg 2008-ban, ambiciózus tervekkel indult Hello HD műholdas műsorszóró platform az évek során komoly lemaradásba került az iparág többi szereplőjéhez, illetve más platformokhoz képest, az üzemeltető Hello HD Kft. súlyos anyagi nehézségekkel küzdött, míg végül tavaly év végén sikerült értékesítenie a műholdas szolgáltatását az M7 csoport magyarországi érdekeltségének. A cég továbbra is végez televíziós műsorszolgáltatást Hello Digital márkanéven AM-mikró rendszerben, miután az év eleji bizonytalan állapotot követően sikerült megegyezésre jutnia az infrastruktúrát üzemeltető Antenna Hungáriával.
Bár a tulajdonosváltás után eleinte úgy tűnt, hogy a változás a csatornaválaszték bővülését leszámítva nem jár más változással, a tulajdonosok később mégis úgy döntöttek, hogy lecserélik a 2008-ban bevezetett, azóta jelentősen megtépázott márkanevet. Az új brand bevezetésével, valamint a korábbinál sokkal erősebb marketingtámogatással van csak esélye a szolgáltatónak arra, hogy akár csak minimális mértékben meghatározó szereplőjévé váljon a mintegy 900 ezer előfizetésre kiterjedt hazai műholdas műsorszóró piacon.