:

Szerző: Koi Tamás

2013. március 7. 14:18

Online tévészolgáltatást indít a Tesco

Online tévészolgáltatást, vagy szakkifejezéssel over the top streaming szolgáltatást indít Nagy-Britanniában a Tesco. A klubkártyás ügyfelek számára elérhető rendszer ingyenes lesz, a nézők a vásárlási szokásaikhoz igazodó, releváns reklámokat kapnak.

Ingyenes over the top tévészolgáltatást indít Nagy-Britannia legnagyobb hipermarketlánca, a Tesco. A brit cég Clubcard TV-nek keresztelt megoldását nevéből adódóan a klubkártyás ügyfeleknek szánja az üzletlánc, az egyelőre csak PC-n elérhető szolgáltatás igénybe vételéhez kötelező megadni a hűségkártya számát. A vásárlónak más kötelezettsége nincs, így fizetnie sem kell a szolgáltatásért, melyet reklámokkal támogat a Tesco.

A Clubcard TV-t fejlesztő csapatot tavaly áprilisban vásárolta fel a Tesco, a szolgáltatás zárt körű tesztjébe először csak az áruházlánc dolgozói szálhattak be idén februárban. A március elejétől éles üzembe állt over the top rendszert mostantól mind a 16 millió brit klubkártyás ügyfél elérheti. A rendszer fejlesztői idővel a szolgáltatás igénybe vételére használható eszközök körét is kiterjesztenék, a tervek szerint a Clubcard TV később konzolgépeken, tableteken, okostelefonokon, vagy különféle set-top boxokon is elérhető lesz.

A rendszert a Netflixhez vagy a LoveFilmhez hasonlóan tévésorozatok és filmek kölcsönzésére lehet használni, de az említett két szolgáltatástól eltérően a Clubcard TV ingyenes, pontosabban a nézőknek reklámokat kell megtekinteniük a filmek előtt és közben. A rendszer sok más online streaming szolgáltatáshoz hasonlóan releváns reklámokat kínál a nézőknek, a klubkártya-tulajdonos vásárlási szokásainak elemzése alapján.

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod

Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

A Tesco klubkártyás ügyfeleknek kínált over the top szolgáltatás még angol viszonylatban is figyelemreméltó növekedést hozhat az online streaming piacnak, illetve a rá épülő reklámpiacnak. A tartalomkínálat ugyanakkor egyelőre még hagy némi kívánnivalót maga után: a Tesco egyelőre mindössze három stúdióval, illetve filmforgalmazóval egyezett meg, a kezdeti választék pedig mindössze néhány száz filmből és sorozatrészből áll csupán.

Szakértők szerint a Tesco belépése a tartalomszolgáltatói piacra ettől függetlenül még brit viszonyok közepette is jelentős eseménynek számít, mely az online streaming szolgáltatások népszerűségét általában véve segítheti, emellett a reklámpiacot is élénkítheti.

Eleged van az eltérő környezetekből és az inkonzisztens build eredményekből? Frusztrál, hogy órákat kell töltened új fejlesztői környezetek beállításával? Többek között erről is szó lesz az AWS hazai online meetup-sorozatának negyedik, december 12-i állomásán.

a címlapról

fab

0

Nem adhatja el a gyárait az Intel

2024. november 28. 12:39

A cégnek juttatott állami támogatás feltétele, hogy a vállalat többségi tulajdonos maradjon a gyártó leányvállalatban.