Szombathelyen nyit regionális szervizközpontot a Cisco Systems
Tovább bővíti Magyarországról végzett ügyfélszolgálati tevékenységét a Cisco Systems: a budapesti Technológiai Támogató Központ (Technical Assistance Centre) tavaly áprilisi megnyitója után a cég most Szombathelyen nyit szervizközpontot, ahol a Cisco hardvereszközök javításához és fejlesztéséhez kapcsolódó technikai szolgáltatásokat végzik majd. Az új központ üzemeltetése a Jabil Circuit Magyarország Kft.-vel közösen történik.
"A szervizközpontban dolgozó magyarországi munkatársak szakértelmével és tapasztalatával felvértezve bizonyosak vagyunk abban, hogy meg tudunk felelni az igen magas szintű ügyféltámogatási normáinknak. Ez a lépés egyben jelzi a Cisco elkötelezettségét azon országok gazdaságának fejlesztése mellett, amelyek a technológiai fejlesztést versenyhelyzetük javítására használják fel" -- mondta Richard Justice, a Cisco alelnöke.
A Jabil már négy éve gyárt Cisco eszközöket a tiszaújvárosi üzemében. A szombathelyi központban javítás, tesztelés, minőségtervezés, valamint az ezt támogató folyamat-menedzsment és beszerzési tevékenység történik, és innen szolgálják ki a Cisco európai, oroszországi, FÁK-államokbéli, közel-keleti és afrikai ügyfeleit. "A szombathelyi Jabil központban 600 főt foglalkoztatunk és a Cisco-val való együttműködésnek köszönhetően további 50 fővel bővítjük a létszámot" -- mondta Galler Károly, a Jabil Circuit Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.